pátek 22. listopadu 2013

Obaly na knížky

mám velice ráda a mám jich opravdu hodně.  Čtu hlavně před spaním, proto je na mém nočním stolku vždy sloupek rozečtených knih:





 A aby byly knížky mimo knihovnu chráněné a také vypadaly na stolku hezky, ušila jsem na ně pár univerzálních obalů:



Některé knihy ale mají svůj stálý obal, který jiným knížkám nepůjčují - to platí o kuchařce paní Sandtnerové (síťový obal s krajkou vynikne na modré vazbě knížky),  dále o starém rodinném dívčím památníčku (jeho půvab je svázán velkou mašlí),


svůj obal má i nádherná velká kniha Pražské módní salony 1900-1948, kterou jsem si koupila na úžasné výstavě v Uměleckoprůmyslovém muzeu a velká kniha o nejkrásnějších zámcích a palácích.

A když jsem byla zase zajatá šitím a krajkováním, udělala jsem si bílý obal na krabici s kapesníčky, aby vypadal dobře na pracovním stole...

Přeji všem hodně pohody...                       



Žádné komentáře:

Okomentovat