pondělí 15. prosince 2014

Změna

je někdy zbytečná  otrava, jako v případě malware na mém blogu. Když už jsem konečně překopírovala všechny staré příspěvky do nového blogu, tak se mi toho vetřelce malware podařilo odstranit. Šla jsem na to přísně vědecky, asi takhle
a opět jsem zprovoznila svůj původní blog; 
mám z toho velkou radost, asi takovou:
takže

opět platí adresa 

http://malinkekralovstvi.blogspot.cz/

a jste všichni opět velmi vítáni.

Hodně pohody



8 komentářů:

  1. Tak to je fajn...běžím tam .....Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ja už letííííííííííííííím a tešííííííííííííííím moc ....
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Kočičí mámo, dík za návštěvu, bylo tam kouzelně............
    .....a s tou borovicí mám podobné, né-li stejné problémy, ale ještě stojí.
    Ahoj Jara

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje, jsem si říkala, co je s tebou . Jsem ráda, že jsi v pořádku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Do you understand there's a 12 word phrase you can speak to your man... that will trigger deep emotions of love and impulsive appeal for you deep within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, admire and look after you with his entire heart...

    ====> 12 Words Who Trigger A Man's Desire Instinct

    This impulse is so hardwired into a man's mind that it will make him try better than ever before to build your relationship stronger.

    Matter of fact, triggering this all-powerful impulse is so important to achieving the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him expose his soul and heart to you in such a way he haven't expressed before and he'll see you as the only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Snad se mi to nestane, už léta se toho děsím

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, Lado. Asi blogspot.com. Blahopřeji, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat