čtvrtek 15. května 2014

Být blížencem

není vůbec jednoduché - dva lidé v jednom... Toto se o blížencích píše :

Žena ve znamení Blíženců v sobě ukrývá několik osobností, jednu zajímavější než druhou. Je kreativní, přátelská, otevřená a veselá, má pestrou paletu koníčků a široký okruh přátel.Je velmi činorodá a společenská, zvládá se věnovat spoustě různorodých věcí najednou. Má skvělé komunikační schopnosti.
Její city a myšlenky se pohybují tak rychle a nepředvídatelně, že pro ostatní není snadné ji pochopit a držet s ní krok. Ráda se baví a chodí mezi lidi. Kdykoliv má čas, rozšiřuje si obzory četbou a učí se nové věci. Má smysl pro umění.Stereotyp jí nesedí a rozhodně se nespokojí s rolí ženy v domácnosti...

Pokud jde o mne, nemyslím si, že ty osobnosti ve mně jsou zas až tak zajímavé a přátelské, protože nemám široký okruh přátel (naopak, pravých přátel mám jen několik a o to víc si jich vážím), v poslední době se stávám spíše nespolečenskou až uzavřenou a nerada chodím mezi lidi (zdá se mi totiž, že mizí slušnost a ohleduplnost), stereotyp mi rozhodně sedí stejně jako role ženy v domácnosti (v té jsem  dokonce nejraději). Ale s těmi dvěma osobnostmi v jednom -  to je problém zejména v rozhodování o maličkostech. Jeden den se mi líbí tohle a druhý den se divím, jak jsem se na to mohla vůbec podívat a třetí den se vracím k tomu původnímu názoru... Klasický příklad toho je na těchto fotkách:
 


Jde o to, že jsem se rozhodla přeplést jeden nenošený růžový mohérový svetr a při té příležitosti spotřebovat i různé zbylé vlny. Představa je jasná - volný zapínací svetr v převládající růžové barvě (té vlny mám nejvíc) a širokými okraji. Začala jsem přední díl a druhý den se mi to přestalo líbit, tak jsem začala druhý přední díl a  nemůžu se rozhodnout, co a jak dál... Tak aspoň ukázka různobarevných vln a také nádob, které mi usnadňují pletení z více barev. Jsou to polévkové mísy, které jsem kdysi sbírala a dneska je využívám právě při pletení:


Hodně pohody

Žádné komentáře:

Okomentovat