neděle 10. října 2010

Každý začátek je těžký,

tak se mi podařilo úspěšně smazat svůj druhý příspěvek, takže skutečně postupuji metodou pokus - omyl. Pokusím se tedy to napsat znovu. Podle fotografie už víte, jak můj kocourek vypadá, teď ještě něco o jeho životě. Ke mně se dostal před osmi lety.  Původní  majitelé ho pořidili svým dvěma dětem na letní prázdniny na chalupu. Po skončení prázdnin a návratu domů už jim kocourek začal překážet, ocitl se u kamarádky Gábi a tam jsem si pro něj přijela s  mou kamarádkou Evou.


Nikdy jsem doma neměla žádné živé zvířátko, a tak jsme byli vyděšení oba, kocourek i já. Eva jako dítě mivala vždycky doma kočky, a tak s její pomocí jsem kocourka v náručí odnesla do auta, tam jí ho předala a dojely jsme ke mně domů. Spolu s kocourkem jsem dostala od původních majitelů i domeček se škrábadlem a sáček suchého krmení. To bylo mé první setkání s kocourkem, kterého Eva ihned přejmenovala (podle jejích bývalých koček) na Míšu - Mišutku a u toho už zůstalo.


Zprvu byl z nového prostředí vyděšený a já z jeho drápků a zoubků také, ale brzy jsme se spřátelili.



Vaše  

Žádné komentáře:

Okomentovat