úterý 12. října 2010

Úterý

nás přivítalo mlhou hustou jak krupicová kaše. Kolem poledne ale už zase zářilo slunko, tak jsem honem rychle z okna vyfotila strom, který se v tu chvíli zdál být celý ze zlata.



Podzim je krásný, ale není nad zimu - zima je moje roční období. Pokud je tak krásná, jako byla vloni, bohatá na sníh a mráz a také dlouhotrvající, tak úplně pookřeji (tak, jak zase jiní pookřejí prvním jarním sluníčkem). Pro mne je nejkrásnější pohled na přírodu celou bílou, zasypanou jiskřícím se sněhem, bílá barva mne uklidňuje a připadá mi, že i to všechno živé pod tím sněhem klidně odpočívá, spí. A tak se během let stalo, že v mém bytě je převaha bílé a na zdech jsou převážně obrazy zimních krajin. Mám moc ráda obrazy, nejraději obrazy české krajiny tak, jak ji znám především z Krušných hor -  zasněžené dřevěné chaloupky stulené blízko sebe... Tak takové mne provází:








No, není  to krásná zima? Už se těším. 
Vaše







Žádné komentáře:

Okomentovat