pondělí 11. října 2010

Pondělí večer

mne kocourek  přivítal ve dveřích vyčítavým pohledem "já mám hlad, kdepak jsi byla?" Teprve plná mistička ho udobřila a on se nechal hodinu hladit pod krčkem, chvíli  předl a pak spal. 
   A já měla díky jeho spaní čas chvíli dělat to, co mám moc ráda - malinké drobnůstky pro radost sobě i přátelům, hlavně bílé a většinou i krajkové. Bílá barva je má nejkrásnější a hned po ní barva modrá. Postupem let se můj byt změnil v převážně bílý, což ve mne vyvolává pocit klidu, pohody a evokuje mi nádheru zimy plné sněhu - tedy pro mne nejkrásnější období roku.

Několik ukázek mého hraní si s látkou a krajkou:


















... a kocourek zase spal


A tady jsou poslední mé "výtvory": 
obal na knihy, záložka do knížky a sáčky na cokoli




Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat