úterý 18. února 2014

Modrobílá kombinace

se mi líbí od dětství. I proto jsem se kdysi dávno zamilovala do českého cibuláku a měla jsem velkou radost, když jsem k Vánocům  dostala  roztomilý mocca servis z Dubí. Pokračovalo to pak kávovým, čajovým a snídaňovým servisem, jídelní soupravou včetně mís... a  už skončilo (doufám) náprstkem či soškami jelínků, koček ...




Ovšem... před pár lety jsem uviděla tradiční anglický porcelán v modrobílém provedení a zamilovala jsem se znovu...
A jak přibýval porcelán, přibývaly i různé police na jeho uložení. Pak jsem si při úklidu uvědomila, že musím z těch vratkých polic sundat lezením na židli víc jak 120 různých porcelánových kousků a občas při této akci nějaký rozbiju. V tu chvíli mi došlo, že je nejvyšší čas pořídit si něco bytelnějšího. Zejména bylo třeba upevnit pomocí tyče opřené talíře, které na starých policích nebyly ničím jištěné, a tak vznikla tato sestava...
Přesto se tam všechen porcelán nepodařilo umístit, takže souprava talířů je i nadále v jídelně, kde doplňuje  modrostříbrné anglické šálky...


Hodně pohody všem



Žádné komentáře:

Okomentovat