středa 29. října 2014

Podzimní dny

jsou  naprosto úžasné ve své proměnlivosti... V neděli ráno  jsem vyjela za mlhy, která místy houstla tak, že jsem neviděla na třicet metrů před auto (to jsem samozřejmě nefotila, protože jsem jen zírala před sebe, abych se udržela na silnici). Vypadalo to, že vjíždím do mléčné kaše, 



která se však po několika desítkách kilometrů a desítkách minut zcela ztratila a objevil se den jak vymalovaný,





ve kterém  zámeček ve Skršíně jen zářil (mimochodem, ten stejně jako Korozluky máme dost blízko domova, přesto se nám zatím nepodařilo je navštívit). A fotka na cestě zpět za několik hodin už ukazuje zase zcela jinou proměnu podzimního dne:

Hodně podzimní pohody


6 komentářů:

  1. Relaxuji v termálech e je tu zrovna tak:-)))..mlha a pak nádherně slunečno. Hezké dny...Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji důkladné zrelaxování, je to ideální čas - ani vedro, ani zima. Hodně pohody.

      Vymazat
  2. Ahoj Ladi..jsem ráda že jsi zase zpět....tvůj starý blog mě nefungoval celí zmizel a tak jsem ráda že jsi zpět ♥
    Když najedeš v nastavení na rozložení tak si tam přidáš gadget Pravidelní čtenáři :o) Měj se moc hezky ...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, díky moc za milá slova. ♥ Teď nastavení pravidelných čtenářů chce provázání s Google, Picasem a spoustu údajů, které prostě dát nechci a nedám, dříve to tak nebylo. Je mi to líto, ale už mám dost toho věčného zpovídání a nechtěného propojování člověka na různé jiné aktivity, které nechce. Pa a hodně pohody, Martinko.

      Vymazat
  3. Ladi, když je mlha, tak řídím nerada a jedu hodně pomalu :-)) U nás bylo včera krásně a dnes je to nic moc....Měj se hezky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, taky nerada jezdím za mlhy, tmy nebo deště. Hezký víkend. :-)

      Vymazat