pátek 21. března 2014

Lustr

Mám ráda  knížky i  TV seriál Salon Eliott, protože jsou o milých slušných lidech a nádherné módě. Pokud se pamatuji, byla tam jedna šikovná švadlenka, které vždy  Bea a Evie musely sebrat hotové šaty hodně rychle z rukou, protože jinak na všechno něco vyšila... Mám podobný problém - vše, co mi přijde pod ruku a jen trochu to jde, chci  bíle krajkově obalit  - třeba lustr v kuchyni:
Vždyť stačí tak málo - najít kousek vhodné bílé látky, třeba záclonky a bílou mašli na svázání
nebo lampičku na stařičké dětské židličce s válečkovým polštářkem
Původně to byl hezký ubrus, ale mám jich hodně a takhle se mi líbí víc...
nebo další lampičky nacházející se různě po bytě



Krajky a bílé stuhy všechno zjemní...

Naštěstí nemám kolem sebe žádnou Bea či Evii, které mi v tom bílo-krajko-obalování bránily.:-)
A tady jsou obě knížky o Eliottkách



Hodně pohody

Žádné komentáře:

Okomentovat