pátek 7. března 2014

Stojánek

jsem měla už dlouho doma - byla to taková náhodné koupě, protože se mi líbil svou jednoduchostí - jak obvykle říkávám: "na nic si nehrál". Kostra byla z nenatřeného a také ne příliš opracovaného dřeva. Hledala jsem jeho využití a našla ho ve chvíli, kdy jsem nemohla najít ovladač na TV a satelit, které byly zapadlé v křesle ušáku... Takže stojánek šel nejprve pod štětec s bílou barvou, ale při natírání praskla v místě suku spodní tyčka:
a nešlo to "opravit" mým tradičním způsobem - tedy pomocí bílé mašle svázat. Musela nastoupit vrtačka (já když držím v ruce vrtačku, připadám si jak  kutil Tim...:-),
malinký vrutík a nakonec to přikryla  neodmyslitelná bílá mašle. Ta nedovolí širší rozevření stojánku vlivem větší váhy uložených věcí a tím tedy zmenšuje tlak na šešroubované místo. Pak stačilo všít na oba konce bílého prostírání dva proužky suchého zipu, 
přehnout přes horní tyčky a zipy k sobě spojit - a tady je výsledek. Suchý zip umožňuje bezproblémové sundání bílého  potahu pro praní a přitom  hravě udrží váhu uložených ovladačů.
 
Občas položím na ovladače i mobil a pak ho hledám - nejčastěji systémem "pošli si sms z počítače a hledej  podle pípnutí mobil ". :-)

Hezký den všem




Žádné komentáře:

Okomentovat