středa 9. července 2014

Pár slov...



před necelými 4 lety mi kamarádka Gabi poslala pár odkazů na adresy zahraničních blogů, které se jí líbily. Tím pro mne - člověka,  který pracoval na počítači a s internetem ve své profesi od chvíle, kdy se tyto technické zázraky dostaly do největších firem naší země, otevřela zcela jiný svět internetu. Doposud jsem ho znala jen pro svou odbornou práci a neměla v podstatě čas ani náladu jít mimo svůj obor (vyjma mailů). Těmi několika odkazy jsem najednou objevila svět tvořivý a zábavný, svět blogů šikovných a přátelských lidí a to mne vedlo k založení vlastních stránek.  Ovšem na tři roky se mi  zablokovala možnost přikládat fotky (způsobil to nainstalovaný software k novému foťáku!), tudíž jsem se na tu dobu odmlčela. Dnes je vše v pořádku  (klepu na zuby) a mohla jsem pokračovat. Díky tomu jsem poznala tolik milých a šikovných lidí, takže jen lituji, že není čas se pravidelně virtuálně "setkávat" se všemi. Není to možné, protože denně přibývají další a další, u kterých by se ráda aspoň na chviličku zastavila... A tak velmi srdečně zdravím všechny milé vzdálené i blízké virtuální přátele a jsem za jejich poznání moc ráda. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat