úterý 23. září 2014

Prstýnek z pouti...

Kdysi jsem tu ukázala zlatý prstýnek, který jsem si nechala dělat. Měl vypadat přesně jako staré pouťové prstýnky, které jsme nosily jako malé holčičky a kdysi se kupovaly ve "štěstí". Chtěla jsem si ten pouťový prstýnek koupit, ale nedal se sehnat - všude byly už takové moderní, s beruškami a srdíčky místo klasického červeného kamínku. Můj zlatý prstýnek dopadl  špatně -



jednak vypadá úplně jinak, než měl a hlavně - nedá se nosit, ta "šikovná" zlatnice zasadila kámen tak podivně, že jeho ostrý konec přesahuje vnitřní obrubu prstýnku a zarývá se do prstu. Ta ostrá špička je vidět proti hnědé slupce kaštanu...

V Berouně na hrnčířském trhu jsem objevila u jednoho stánku podobný a koupila si ho... No, je pořád ještě jiný, než ty staré "pravé" pouťové prstýnky, je celý tak podivně maličký a tenoučký, kamínek (bývalo to kdysi asi sklíčko - jasně červené, odrážející světlo) není zářivý a čirý, obroučka je velice tenká a z profilu kulatá, ne plochá ...

Žádné komentáře:

Okomentovat