sobota 7. prosince 2013

Moje "vánoční" Telč

Před mnoha lety jsem četla knihu Františka Kožíka Město šťastných lásek - je o panu Zachariášovi z Hradce a o Telči. Kniha mne natolik okouzlila, že jsem týž rok strávila svou dovolenou v Telči v hotelu Černý orel, který je na náměstí přímo proti zámku. Denně jsem ráno otvírala okna svého pokoje, hleděla na nádherné budovy a pak celé dny trávila poznáváním všeho, co v té půvabné knize pan Kožík o Telči napsal. 

Od těch dob Telč miluji a tu knížku si v období adventu čtu ;  dodnes pro mne neztratila  svůj půvab. Když jsem si  před dvanácti lety nechala zasklít lodžii, začala jsem ta skla o Vánocích zdobit svými vystřihovánkami, inspirovanými těmi nádhernými renesančními domy v Telči...

 
...fotografie nejsou příliš povedené - nebylo dost prostoru...
... skla se při otevření dveří hned zamlží a papír vlhne...

... byla mi velká zima, tak jsem rychle fotila a až pak jsem stromečky srovnala...
...když jsem dnes večer vše dolepila a dofotila, začalo sněžit...

Když se podaří bílé Vánoce, tak to mile dokreslí tu bílou dekoraci a z ulice to vypadá hezky ...

Hezké dny





Žádné komentáře:

Okomentovat