pátek 6. prosince 2013

Přátelství

Mám několik dobrých přátel a jsem za ně velmi vděčná osudu. Spolu s rodinou a zdravím je to největší dar, který člověk může mít. 
Se  dvěma kamarádkami se setkávám často a  také chodíme společně každou sobotu nakupovat. Po nákupu se těšíme vždy k jedné z nás na kávu a něco dobrého k ní. A protože v sobotu obvykle nikam nepospícháme, umíme si ty společné chvíle hezky vychutnat a povídáme a povídáme... Společně slavíme narozeniny - toto je z těch mých letošních:



A protože mám ráda klobouky, dostala jsem tento krásný dort

...Gabi umí dárky i krásně zabalit...

... ale i vlastnoručně udělat. No, není ten klobouk k nakousnutí, ba přímo k "sežrání"? :-)
   a ještě kovovou mističku s krásným starým stříbrným pouzdrem na rtěnku...

...Evi  dobře ví, co se mi líbí...


...byla to úžasná doba, kdy i rtěnka měla tak krásné pouzdro...


... které má z druhé strany zrcátko, aby se dáma mohla upravit...


které se přímo úžasně hodí k tomuto zrcadlu...


Krásné adventní dny

Žádné komentáře:

Okomentovat