sobota 9. srpna 2014

Hurááá...

kocourek je na světě... Byl zalezlý v bytelné uzamčené sklepní kóji a podařilo se - díky pomoci hodných lidí - v osm hodin večer sehnat klíče, protože majitelé jsou na dlouhé dovolené. Po půlhodině otvírání zámků jsem v koutě kóje objevila skrčeného vyděšeného kocourka... a vedle něj hromádku, kterou pomohlo "převonět" nakonec až Savo. :-)  Byl tak vyděšený od toho včerejšího poledne, že  jsem musela doma do vany nejprve já, jak mne "označkoval",  všechno oblečení  pryč a potom šel do vany kocourek... Podívejte se, jaké je to chůdě, když má mokrý kožíšek... Potvůrka to je, u té kóje jsem byla nejméně třicetkrát, prosila, volala, klepala s miskou na papů - a on se vůbec neozval...


Moc děkuji za to, že jste mi přáli, aby se našel...♥
Vaše 



Žádné komentáře:

Okomentovat