neděle 3. listopadu 2013

Kouzelné struhadlo



jsem dostala před dávnou dobou od své kamarádky Zdendulky a mám z něho dodnes velikou radost.
Je totiž moc praktické, jen ten plast je křehký, proto ho používám na jemnější strouhání ( čokoláda, sýr).
K mé velké radosti se mi nedávno poštěstilo koupit úplně stejnou mašinku-struhadlo,  jenže kovovou,
je na ní i stejný název, opět francouzský výrobek, no prostě parádní stroječek na mletí ořechů, tvrdých rohlíků apod.


A tenhle poslední  stroječek (opět výrobek řady Mouli z Francie) jsem měla na chaloupce jen na parádu,
ale teď jsem si ho přivezla domů a melu v něm tvrdé mýdlo, které používám při vyváření křehkých krajkových deček.

Tady v koupelně je jeho místečko, kde trpělivě čeká, až ho budu potřebovat.

Všechny tři mašinky jsou mí pomocníci a navíc pěkně vypadají.

 A takhle dopadlo to zrcadélko se svíčkou,které jsem natřela na bílou barvu:

Tohle je ještě původní barva...








Hezké, že?

Vaše




Žádné komentáře:

Okomentovat