sobota 30. listopadu 2013

Vánoční ozdoby



Nejraději mám tradiční staré české vánoční ozdoby, které jsou velmi krásné a křehké (maji taková úzká hrdla s jemným ukončením). Jako oko v hlavě opatruji poslední stařičké rodinné vánoční ozdoby - ta jablíčka jsou z nějakého papíru posypaného drobnými krystalky a šištičky už jsou pěkně odřené, ale krásné:
 Koupí těch dvou figurek jsem si udělala nedávno radost...


Můj styl zdobení vánočního stromečku prošel zásadním vývojem. Kdysi jsem velký živý stromek zdobila velkými barevnými koulemi a stříbrnými lametami a jak se postupně stromeček zmenšoval, tak se zmenšovaly i zavěšované ozdoby.Nějaký čas jsem používala i tradiční dřevěné ozdůbky, které se vyráběly a dodnes vyrábějí v podkrušnohoří. 

Měnila jsem také barevné ladění - od mnohobarevného  k modrostříbrnému a odtud velmi brzy k bílostříbrnému pojetí.



Tady jsou ještě na stromečku vánoční formičky na cukroví, pověšené na bílých stužkách a stříbrné řetězy....



 ... dnes je stromeček zimně bílý s perličkovými řetězy...




   Hezký den


Žádné komentáře:

Okomentovat