neděle 17. listopadu 2013

Stoleček

Za tu dobu, co jsem tu nebyla, se změnila práce s blogem a tak mi to zatím dělá trochu problém. Možná je to i mým překvapením, že jsem mohla po  třech letech vložit těch pár obrázků (klepu na zuby, abych to nezakřikla).
Tak zkusím ještě přidat obrázek stolečku, který jsem před více jak rokem koupila a samozřejmě přebarvila...


příprava k přeměně
a výsledek ...
A přidám ještě mou přeměnu starého křesla, na kterém jsem si vyzkoušela, zda budu umět přečalounit celou tuto sedací soupravu:


Goblénový potah byl sice hezký, ale do mého bytu se nehodil  a hlavně křeslo je velice staré, židle dokonce měl ještě v sedáku péra a slámu, takže potřebovalo vše vyčistit a předělat..

... a tohle je výsledek..

--- opět bílé  a krajky...

...měla jsem radost, že dopadlo hezky...
A protože už bylo takové náročnější práce dost, tak jsem se odreagovala jemnějším kutěním:


Dvě perličková kolečka jsem dostala od kamarádky Gabi (ta dokonalejší), jedno je výsledek mého "korálkování"


a napadlo mne přidělat k ozdůbkám perličkový pásek, takže vznikl náramek




a u druhé podobným způsobem udělat zavěšení na náhrdelník.
Tak pro dnešek končím, snad budu moci přispívat i v budoucnu. Děkuji všem věrným, kteří navštěvovali můj tak dlouho spící blog a mám z toho velikou radost. Za tu dlouhou dobu se toho hodně změnilo, nezahálela jsem, tak snad budu mít možnost to ukázat.

Hezký večer.


Žádné komentáře:

Okomentovat