neděle 27. října 2013

Paraplíčko

na jídlo mám moc ráda. Chtěla jsem ho vyfotit, ale neměla jsem zrovna nic upečeného, co bych pod něj schovala, Tak jsem udělala z poloviční dávky takový hodně jednoduchý moučník, který dělávala moje maminka, když potřebovala  rychle něco dobrého dát ke kávě:
 Rozpis:
35 dkg polohrubé mouky
20 dkg krystalového cukru
2 vejce
9 polévkových lžic oleje
2 polévkové lžice kakaa
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
mléko (cca sklenička)




Vše se smíchá dohromady v těsto, dá do vymazaného a moukou vysypaného pekáče a dá  péct do předehřáté trouby na 175 stupňů na asi 30 - 40 minut. Po upečení  a vychladnutí vyklopit a rozříznout , natřít nějakým dobrým pikantním džemem...
... pak obě poloviny zase spojít a vrch potřít čokoládovou polevou ...

a ozdobit podle  nálady (já si nožem udělám šikmé řádky a pomocí formičky ozdobím kokosem)...
 ... a krájím podle těch šikmých čar na malé dílky...

A teď konečně přijde na řadu to paraplíčko, kvůli kterému jsem upekla ten moučník - jinak by totiž paraplíčko nevyniklo, kdyby pod ním nebylo něco dobrého a čokoládového... :-)



 Dostala jsem ho od kamarádky Gábi k svátku (i když svátky nedržím) a dozdobila jsem si ho starou krajkou...
 Takhle vypadá složené a je to výborný pomocník,zejména když máte doma mlsného kocourka /nebo v létě mlsné mouchy)...:-)

 A moučník se povedl, je opravdu rychlý a dobrý.
Hezký večer, případně dobrou chuť.
Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat