sobota 19. října 2013

Záložky

do knížek dělám jako dárek pro jednoho milého přítele, který si jednu přál. Zkusila jsem první - tu s obrázkem spící  princezny Marie Františky z Lichtenštejna - a myslím si, že bude úžasná pro čtení na dobrou noc;  udělala jsem dvě varianty, jednu pro sebe. Pak jsem při listování v těch starých časopisech našla romantický obrázek půvabné dívky a bylo mi líto, že ho nikdo neuvidí, že ta kráska bude pořád zavřená mezi starými listy časopisu, který vyjma mne asi nikdo neotevře. A tak jsem si řekla, že  jako dárek udělám vedle varianty "na dobrou noc"  také variantu záložky do knihy " pro sladké romantické sny". Snad se budou líbit...



Papír s obrázkem té půvabné slečny je starý více jak 80 let, je takový křehký a trpěl obracením látky i šitím, tak jsem ho nakonec vyžehlila a překryla slaboučkou fólií, aby mu slečna vydržela dlouho tak krásná a bez vrásek. Jen ten tylový klobouček má přišitý na fölii, ale ten se snad nepomačká.
To je ještě před vyžehlením záložky - když jsem zjistila,jak je papír křehký a pomačkaný, tak jsem odpárala zase všechny kraječky, ozdůbky a perličky, přidala průhlednou fólii a znovu vše našila zpátky.


Vaše


Žádné komentáře:

Okomentovat