úterý 29. října 2013

Potěšení

- to jsou pro mne třeba tyto pohlednice:
... pro někoho kýč,
pro někoho naivita,
pro mne malý poklad...
Dovedu si představit ten milý pocit, dostat k narozeninám či svátku tak krásné přání...
... určitě bych z něj měla větší potěšení, než z mailu nebo sms zprávy...

A ty krásné doby, kdy i květina pro vyvolenou byla vybírána podle květomluvy a ne jen podle nabídky květinářství...



Kdy naposledy jsem viděla lidi podat si při setkání na ulici ruce - nepamatuji se, a přitom ještě můj tatínek to při setkání se známými běžně dělal...
... ani si nepamatuji, kdy jsem dostala naposledy pohlednici k svátku...
... teď už se posílají jen pohlednice z dovolených..

... a přitom nic nenahradí půvab těchto obrázků...


Krásné, že? Dýchá z nich takový klid, pohoda, poezie, staré časy. Jsem ráda nostalgická, hlavně když se blíží zima ...
Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat